EPIDERMA BIOAKTYWNY KREM CBD DO CERY TRĄDZIKOWEJ Zobacz większe

EPIDERMA BIOAKTYWNY KREM CBD DO CERY TRĄDZIKOWEJ

Specjalistyczne dermokosmetyki EPIDERMA skutecznie pomagają ukoić podrażnioną skórę u osób z trądzikiem i przywrócić jej zdrowy wygląd.

opakowanie: 30ml

Więcej szczegółów

Nowy

Dodaj do listy życzeń

Więcej info

Bioaktywny krem CBD EPIDERMA do cery trądzikowej, ma wyjątkowe właściwości oczyszczające oraz przeciwzapalne dzięki czemu pomaga  przywrócić skórze naturalną jędrność i zdrowy wygląd.

Przyczyny:

• Zmiany hormonalne związane z dojrzewaniem (rozpoczęcie miesiączkowania i rozwój hormony męskie)
  • Rozwój roztocza na skórze
  • Skłonności dziedziczne
  • Podrażnienie skóry
  • Zażywanie niektórych leków i sterydów

Stosowanie

• Na starannie oczyszczone zmienione chorobowo miejsca rano i wieczorem nałożyć warstwę kremu.
  • Przechowywać w temperaturze 5 - 25°C.
  • Chronić przed bezpośrednim dostępem światła słonecznego.
  • Zużyć przed datą podaną na opakowaniu.
  • Zawiera perfumy hipoalergiczne,
  • Efekty pojawiają się zazwyczaj po 3 tygodniach stosowania.

NOWE SPOJRZENIE NA LECZENIE CERY TRĄDZIKOWEJ

Acné vulgaris to chroniczne zapalenie gruczołów łojowych oraz mieszków włosowych (tzw. jednostek włosowo-łojowych). Atakuje najczęściej młodzież w wieku dojrzewania i trwa do około 20 roku życia, a czasami nawet dłużej. Należy do grupy chorób niezakaźnych, wieloczynnikowych. Dotyka głównie obszarów skóry bogatej w gruczoły łojowe - twarzy, górnych partii pleców i tułowia.

WPŁYW BETULDIOLU® ORAZ CBD NA TRĄDZIK

Nowa kompozycja Betuldiol® marki Epiderma wykorzystuje substancję czynną Kannabidiol (CBD), która naturalnie występuje w wyciągu z konopi. Wyciąg otrzymuje się z konopi siewnej dopuszczonej do uprawy i dalszej obróbki w krajach Unii Europejskiej oraz większości krajów świata.

Nasza nowa kompozycja oparta jest na naturalnych, mających korzystny wpływ na zdrowie  właściwościach konopi.

Zawierająca Betulinę oraz CBD kompozycja, posiada wyjątkowe zdolności do harmonizowania stanu komórek skóry i pomaga w szybkim gojeniu objawów trądziku.

Epiderma krem bioaktywny CBD do cery trądzikowej

30 Inne produkty w tej samej kategorii:

PROMOCJE