EPIDERMA - BIOAKTYWNY KREM CBD NA ŁUSZCZYCĘ

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 64,90 zł

Historia

Specjalistyczne dermokosmetyki EPIDERMA w postaci kremu zawierają oryginalną i unikalną na światową skalę miksturę z efektem solarnym. Po naświetleniu nałożonego na skórę kremu lampą leczniczą powstaje w skórze witamina D, tak bardzo potrzebna komórkom podczas leczenia łuszczycy.

poj. 75ml

EPIDERMA - BIOAKTYWNY KREM CBD NA ŁUSZCZYCĘ

Akceptuję zasady polityki prywatności

Innym składnikiem jest nowa, przeciwzapalna kompozycja Betuldiol® z konopi siewnej (CBD - kannabidiol) oraz wyciągu z brzozy (betulina), która pomoże przywrócić naturalnie jędrną skórę i uwolnić od nieprzyjemnego uczucia swędzenia.

NAJCZĘSTSZE OBJAWY ŁUSZCZYCY I JEJ WYSTĘPOWANIE

• Zaczerwienione miejsca skóry z białymi łuskami
  • Swędzenie zaognionych miejsc
  • Łuszczyca dotyka małych lub dużych powierzchni skóry, najczęściej głowy, łokci, kolan, bioder i pośladków
  • Skóra jest spękana, występują bolesne pęcherzyki
  • Bóle stawów

Stosowanie

• Nałożyć warstwę kremu na skórę suchą lub napiętą.
  • Preparat przechowywać w temperaturze 5 - 25°C.
  • Chronić przed dostępem światła słonecznego.
  • Zużyć przed datą podaną na opakowaniu.
  • Zawiera perfumy hipoalergiczne.

STOSOWANIE SPECJALISTYCZNYCH DERMOKOSMETYKÓW DO PIELĘGNACJI SKÓRY Z ŁUSZCZYCĄ

O ŁUSZCZYCY

Łuszczyca to bardzo nieprzyjemna choroba. To choroba nie tylko skóry, ale również narządów wewnętrznych, naczyń krwionośnych i stawów. Wpływa negatywnie na psychikę pacjenta. Łuszczyca nie jest chorobą zakaźną, ale może pojawić się w dowolnym momencie, najczęściej pomiędzy 10 i 25 rokiem życia. Nie jest to jednak regułą, ponieważ często pojawia się również u osób starszych, w wieku 35 - 60 lat. Niektóre choroby są dziedziczne, jednak w przypadku łuszczycy, nawet jeśli któraś z bliskich osób cierpi na tą chorobę, u innych osób wcale nie musi wystąpić. Badania wykazały, że łuszczyca powiązana jest z systemem immunologicznym organizmu, dlatego przyczynami jej wystąpienia mogą być również inne choroby czy stres. Leczenie łuszczycy jest bardzo skomplikowane, czasami bardzo kosztowne i nie zawsze musi przynieść pożądane efekty.

DZIAŁANIE BETULDIOLU® I CBD NA ŁUSZCZYCĘ

Nowa kompozycja Betuldiol® marki Epiderma łagodzi problemy skóry łuszczycowej.

Eliminuje swędzenie, usuwa łuski i goi dotkliwe pęknięcia skóry. Bardzo dobrze i na długi czas nawilża, zmiękcza i odżywia skórę. Nasza nowa kompozycja Betuldiol® marki Epiderma wykorzystuje substancję czynną Kannabidiol (CBD), która naturalnie występuje w wyciągu z konopi i jest oparta na unikalnych właściwościach naturalnych składników w nich występujących.

Substancję otrzymuje się z konopi siewnej dopuszczonej do uprawy i dalszej obróbki w krajach Unii Europejskiej oraz większości krajów świata.

EFEKT SOLARNY

W stworzonej przez nas kompozycji Betuldiol® zawarta jest również substancja 7-dehydrocholesterol. Związek ten aktywuje się pod wpływem działania promieniowania  i po 30 sekundach ulega przekształceniu w witaminę D3 (ujmując to w skrócie). Witamina D i jej pochodne należą do najbezpieczniejszych i najbardziej skutecznych preparatów stosowanych w terapii lekkiego i średniego stadium łuszczycy. Witamina D to tak naprawdę hormon, który zwyczajowo nazywany jest witaminą. Witamina D jest aktywnym składnikiem stosowanym w terapii łuszczycy, ponieważ  jednak  stosowanie czystej witaminy D oraz jej pochodnych do produkcji kosmetyków jest zakazane, wybraliśmy metodę z użyciem 7-dehydrocholesterolu, który jest dozwolony.

W przypadku nietolerancji naświetlania lampami leczniczymi, preparat również przyniesie oczekiwane efekty - ich stosowanie nie jest konieczne.

Nowy
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.