Promocje

5% CBD olejek z ekstrakcji...

5% CBDa/CBD olejek z ekstrakcji CO2 10ml. Olejek uzyskany nową metodą ekstrakcji CO2. Producent MEDHEMP

143,92 zł 179,90 zł -20%
Zniżka!
Auto Kalashnikov - Monks Seeds

Szybkie - Automatyczne - Feminizowane - Mocne - Łatwe

Partnerzy

Olejek CBD - zasada działania kannabidiolu

Czym właściwie jest CBD?

Kannabidiol (CBD) to naturalnie występujący, naturalny związek chemiczny  w żywicy kwiatów konopi indyjskich jak i siewnych. Sama roślina posiada bogatą historię jako lekarstwo sprzed tysięcy lat. Dzisiaj właściwości terapeutyczne CBD są testowane i potwierdzone przez licznych naukowców i lekarzy na całym świecie. Substancja jest bezpieczna, nie uzależnia, nie powoduje efektów psychoaktywnego odurzenia, a ponadto jest w pełni legalna. CBD jest jednym z ponad stu kannabinoidów, które są unikatowe dla konopi i mają solidne zastosowanie terapeutyczne. CBD jest blisko spokrewniona z innym ważnym farmakologicznie czynnym fitokannabinoidem: tetrahydrokanabinolem (THC). Są to dwa składniki marihuany, które zostały najlepiej zbadane przez naukowców. Zarówno CBD, jak i THC mają istotne właściwości terapeutyczne. CBD i THC działają w różny sposób na poszczególne receptory w mózgu i ciele. CBD może zmniejszyć lub zneutralizować psychoaktywne działanie THC, w zależności od użytego stosunku obu tych substancji. Wiele osób poszukuje pozytywnych korzyści zdrowotnych wynikających z konopi indyjskich bez psychoaktywnego wpływu THC. Dla osób, które ostrożnie podchodzą do terapeutycznego wykorzystania marihuany w leczeniu oleje CBD są świetną alternatywą.

Jaki wpływ ma CBD na nasz organizm?

W przeciwieństwie do płazów, gadów, ryb i ptaków wszystkie ssaki na ziemi posiadają wewnętrzny układ endokanabinoidowy. Odkrycie układu endokannabinoidowego i jego prawidłowe działanie ma znaczny wpływ na nasze rozumienie zdrowia i choroby. Ma on istotne implikacje dla niemal każdej dziedziny nauk medycznych i pomaga wyjaśnić, dlaczego CBD jest tak wszechstronnie stosowaną naturalną substancją. Nie zagłębiając się we wnikliwe badania, które dowodzą wpływy CBD z konopi na receptory CB1, CB2 i szereg powiązanych z nimi procesów - CBD pomaga w harmonizacji naszego układu odpowiedzialnego za prawidłowe funkcjonowanie poszczególnych organów i układów w naszym organizmie. System endokannabinoidów odgrywa kluczową rolę w regulowaniu szerokiego zakresu procesów fizjologicznych, które wpływają na nasze zdrowie i komfort psychiczny - nasz nastrój, poziom energii, hart ducha, aktywność immunologiczną, ciśnienie krwi, gęstość kości, metabolizm glukozy, sposób odczuwania bólu, stres, głód, a nawet patologie nowotworowe. Co się stanie, jeśli układ endokanabinoidowy nie działa prawidłowo? Jakie są konsekwencje chronicznego deficytu kannabinoidów lub niekontrolowanej aktywności systemu endokanabinoidowego w naszym organizmie? Jednym słowem - choroba. Badania naukowe dowodzą, że ​​układ endokannabinoidowy jest rozregulowany w prawie wszystkich stanach patologicznych. Dlatego modulowanie aktywności układu endokanabinoidowego może mieć potencjał terapeutyczny w prawie wszystkich chorobach dotykających ludzi.

- CBD, szczególnie w połączeniu z THC, może być skuteczne w zmniejszaniu bólu związanego z chorobami takimi jak stwardnienie rozsiane i reumatoidalne zapalenie stawów,
- CBD zmniejsza lęk i depresję,
- pomaga zmniejszyć objawy związane z rakiem i leczeniem chemioterapią, a nawet posiadać właściwości przeciwnowotworowe,
- może mieć korzystny wpływ na trądzik ze względu na jego właściwości przeciwzapalne i zdolność do kontrolowania nadprodukcji łoju z gruczołów łojowych,
- badania wykazały, że CBD skutecznie leczy objawy związane z epilepsją i chorobą Parkinsona. - Stwierdzono również, że CBD zmniejsza progresję choroby Alzheimera,
- może korzystnie wpływać na zdrowie serca na kilka sposobów, w tym przez obniżenie ciśnienia krwi i zapobieganie uszkodzeniom serca,
- może być skutecznym sposobem leczenia cukrzycy, nadużywania alkoholu i narkotyków, zaburzeń psychicznych i niektórych rodzajów nowotworów.

Oleje CDB

Istotą olejów CBD jest to, że nie posiadają psychoaktywnego THC, a ew. jego zawartość jest dopuszczalna przez prawo i nie przekracza 0,2% w całej swojej objętości. Zachowują jednak pełne spektrum innych cennych dla zdrowia kannabinoidów, które oferuje sama roślina. Sposób przyjmowania jest niezwykle prosty. Zazwyczaj na rynku dostępne są oleje CBD w szklanych buteleczkach z zakraplaczem co ułatwia aplikację produktu w odpowiedniej dawce. W zależności od potrzeb mamy do wybory różne formy stężenia. Biorąc pod uwagę niski, a właściwie żaden stopień ryzyka, wiele osób stosuje CBD jako terapię dodatkową do swoich istniejących planów leczenia. Pacjenci często decydują się nawet na całkowite zastąpienie dotychczasowej terapii na rzecz olejów CBD. Oleje nie wywołują skutków ubocznych jak to ma miejsce w przypadku przyjmowania środków farmakologicznych o podobnym działaniu. Pomimo iż badania nad wpływem CBD wciąż jeszcze trwają pojawiło się już wiele analiz potwierdzających dobroczynne jego działanie na ludzki organizm. W przypadku ratowania naszego zdrowia nie ma kompromisów, a kannabidiol wykazuje poprawę ludzkiego zdrowia na wielu płaszczyznach.

Sam sposób ekstrakcji oleju ma wyraźny wpływ na jakość produktu i zachowanie w nienaruszonym stanie wszystkich innych substancji wspomagających takich jak terpeny, flawonoidy i całe spektrum kannabinoidów (poza niedozwolonym przez prawo THC). Ekstrakcja nadkrytycznym CO₂ pozwala na zachowanie cennych składników bez ryzyka zanieczyszczenia wyjściowego produktu chemikaliami. Takie właśnie oleje CBD posiadamy w naszym asortymencie. Dbamy o to aby nasze produkty Dr Ziółko były jakości premium. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo i zadowolenie klientów.

Leave your comment

Reload

Submit

Odwiedź