Właściwości cannabigerolu CBG

CBG oddziałuje na układ endokannabinoidowy, którego receptory rozmieszczone są w mózgu, układzie nerwowym i immunologicznym, mięśniach, wątrobie, nerkach oraz tkance tłuszczowej. Dzięki temu CBG wpływa na regulację wielu procesów fizjologicznych oraz działa prozdrowotnie i leczniczo.
CBG nie jest substancją psychoaktywną, a wręcz przeciwnie – badania wykazały
antypsychodeliczne właściwości, które przy jednoczesnym stosowaniu wpływają na hamowanie działania THC.
CBG dzięki szerokiemu spektrum możliwości znajduje coraz więcej zastosowań w medycynie. Oddziałując na receptory kannabinoidowe - CB1 i CB2 wpływa na regulację wielu procesów zachodzących w ośrodkowym układzie nerwowym. Dzięki temu olej CBG z powodzeniem jest wykorzystywany w leczeniu chorób autoimmunologicznych oraz zapalnych. Dodatkowo znacząco opóźnia rozwój nowotworów, a nawet jest używany w leczeniu zakażeń bakteryjnych.

Olej i susz CBG - dla kogo?
CBG w formie oleju lub waporyzacji suszu jest przeznaczony dla osób chorujących na:

- jaskrę,
- nowotwór we wczesnym stadium rozwoju,
- nadciśnienie,
- choroby zapalne i autoimmunologiczne jelit,
- dysfunkcje pęcherza moczowego,
- anoreksję bądź znaczące obniżenie apetytu wynikające z wielu schorzeń,
- nawracające infekcje bakteryjne,
- pląsawicę Huntingtona,
- chorobę Leśniewskiego-Crohna

Jak wzmocnić działanie olejku CBG?
Spotęgowanie dobroczynnego działania olejku CBG jest możliwe dzięki użyciu oleju CBD. Oba produkty działając synergicznie, przynoszą niezwykłe rezultaty.
Opublikowany w: Blog Home, Produkty CBD